Kan niet inloggen op msn? Zie toelichting

Ik heb een nieuwe msn aangemaakt maar ik kan niet uitloggen terwijl ik er zeker van ben dat ik het goede wachtwoord heb getypt. Hoe kan ik dit oplossen? Danku

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je inloggen?

Antwoorden (4)

Kijk of je alles goed in hebt getypt zoals email adres (.nl of .com?) en of je caps lock niet aan staat.
Ook kan het even duren voordat je account geactiveerd is;) probeer het in een paar minuutjes nog eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien staat de CAPSLOCKS aan, ook kan het zijn dat je per ongelijk hotmail.com met hotmail.nl verward. (of Live.nl met live.com).

Als je zeker weet dat je het goede wachtwoord intypt dan moet het dus we liggen aan de msn die je invoerd ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je account is waarschijnlijk geblokeerd vanwege spam activiteiten. Via Google meer info
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet de reden want dat heb ik zelf meegemaakt met msn.je moet een nieuwe versie downloaden of de oude versie van msn zelf updaten.groetjes mohannad