laptop op veiling gekocht maar heb geen paswoord ??????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows password of bios password? Kijk even of je een sticker op de laptop hebt staan met een code, dat is niet je password maar dan heb je iig een windows installatie code. Zo moet ie er uitzien (XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX). Als je die niet hebt moet je niet windows reinstallen maar dan ga ik je een tip geven hoe je toch in windows komt om de key uit windows te halen zodat je toch weer kan herinstalleren.

Antwoorden (5)

zet opnieuw windows erop ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
formateren + schone installatie. je wilt de rotzooi van een ander niet ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan booten met een bootcd zoals Hirens:

http://www.hiren.info/pages/bootcd

en dan kan je bij password tools de wachtwoorden resetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook tijdens het opstarten op F8 (soms F5) drukken (om de seconde) tot je in de veilige modus komt en dan met de administrator een nieuwe account aanmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download OPHCRACK, dit is een live cd die jouw alle informatie geeft over gebruikers en wachtwoorden.
noot: Download de image, brand het op dvd, zet je bios settings naar boot from cd/dvd sluit af en sla op (f10), dvd erin, laten opstarten en hij gaat zoeken.