Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat me muis het niet meer doet?

ik heb laatst een logitechdraadloze muis gekocht. maar als ik het stikje in mijn laptop doe gebeurt er niks. als ik met het stikje langs me oor beweeg hoor ik iets rammelen. kan het zijn dat hij nu al kapot is??:O

alvast bedankt:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
532
Kimath
12 jaar geleden
zijn de batterijen leeg?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ja ik denk dan dat het stuk is, ik heb hetzelfde als u, maar als ik er mee rammel hoor ik niets, best kan je terug gaan naar de winkel en het uitleggen, als je de bon nog hebt krijg je mogelijk een nieuwe aangezien het nie lang is geleden neem ik aan,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klinkt als een maandag ochtend product terug er mee gaan naar de winkel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het bijbehorende programma goed op je pc geinstalleerd? Zo niet, probeer het opnieuw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het stikje kan beter niet achterin de pc zitten. Omdat de pc van metaal is zal dat het draadloze ontvangst sterk beïnvloeden.
Mijn stikje had zelfs moeite in een hub vlak naast de pc. Dus ook geen goede plek. Of aan de voorkant van de pc, of helemaal niet in de buurt van de pc.

Maar een rammelaar zoals in jou geval is helemaal niet goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding