Waar bestel ik het goedkoopst blanco cdr schijfjes?

Ik ben op zoek naar blanco 700mb cd schijfjes, 25 stuks op een spindle. Waar bestel ik deze het goedkoopst (gerekend inclusief verzendkosten)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik bestel ze altijd bij,wwwcdrwinkel.com
Veel keus,goedkoop en snelle levering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mededeling!!!
Naar aanleiding van de uitspraak van het Europees Hof op 16 juni 2011 hebben wij besloten om voorlopig geen CD/DVD media te verzenden naar consumenten in Europa.

Erg handige site ja... :(
Een van de goedkoopste is Nierle
Zelf al diversen malen bij gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Versturen geen cdr's naar NL ivm 'speciale bepalingen'. Waardeloze link dus :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ze hebben een nl site, wil je mijn ontvangst bewijzen zien, met je waardeloos!
Als je naar de site van kieskeurig gaat en je gaat zoeken dan vind je de goedkoopste internetaanbieding, maar houd rekening met de verzendkosten. Je kunt ook kijken naar de goedkoopste aanbieding van winkels bij jou in de omgeving. Het is heel eenvoudig en duidelijk zoeken en vinden op deze site.