Heeft iemand ervaring met Rainbow inktcartridges voor de Canon Pixma inktjetprinter?

Ik vind de originele erg duur. Je kunt voor hetzelfde geld bijna een nieuwe printer kopen (met inkt). Maar dat is weer zo slecht voor het milieu.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Google ff voor een winkel/bedrijf bij je in de buurt die ze opnieuw vult voor je
Je originele cartridges zijn meerdere malen hervulbaar en dat scheelt je heel veel geld en is ook meestal goedkoper als vervangbare van een ander merk
En die zullen ze daar trouwens ook vaak ook aan je kunnen leveren
Heb dit zelf in Leiden gedaan en was voor mijn Pixma met 5 cartridges voor iets van €15 klaar
(nieuwe printer word nooit geleverd met volle vandaar ze snel leeg gaan) Je opnieuw gevulde gaan dus ook nog s langer mee

Toegevoegd na 5 minuten:
Wat betreft ervaring met Rainbow kan ik je zeggen dat ik die online ook s had bestelt toen bleek dat de grote zwarte dus niet werkte
Is dan hoop gedoe terugsturen enzo heb dat dus maar niet gedaan en me verlies genomen daarin
Daarna dus naar zo'n vulshop gegaan en kan je dat echt aanraden des te meer dat als t niet werkt je terug kan gaan ermee

Toegevoegd na 10 minuten:
Gooi ze dus nooit weg ook als later je originele niet meer opnieuw te vullen zijn en je een vervangbaar merk neemt zijn die ook weer herhaaldelijk te vullen Maar koop ze dan wel bij die shop bij je in de buurt
En die zal er vast wel zitten want het is gouwe handel voor ze