Wat is een goede opstart voor een webshop?

Ik wil graag een webshop beginnen, ik heb veel ideeen voor de dingen die ik wil gaan verkopen - heb nog niks definitief- maar wat is een goede start? Hoe begin je met zo iets?
Ik ken iemand die sites maakt, dus dat zou geen probleem zijn maar ik vind het moeilijk. Er zijn best veel stappen die je moet ondernemen, wat te doen?
thanks alvast

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je iets professionelers wilt, zou je ook voor wordpress kunnen gaan met een webshop plugin. Het wordt wel ingewikkelder maar als je de moeite neemt het te leren en er een paar avonden voor gaat zitten moet het lukken.
Wordpress zelf is gratis maar je moet wel een domein naam en hosting kopen. Kost ongeveer twee of drie tientjes per jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je nog niet echt iets uitgebreid maar wel goedkoop wilt, raad ik je www.biedmeer.nl aan.

Daar kun je een gratis webshop maken. Daar staat dan wel reclame op, maar voor een klein bedrag per maand kun je die weghalen.

Verzin ook iets wat je wilt gaan verkopen, en waar je het vandaan wilt halen, zodat je je daarop kunt gaan richten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook kijken op www.global-media.nl . Wij doen het voor 149,95 . Verder is er ook een mogelijkheid om gratis ideal te krijgen voor je webshop. Lees hiervoor de info op www.paypro.nl