Welke laptop/tablet heeft de langste levensduur?

Ik wil binnenkort een laptop kopen alleen wil ik weten welke laptop het langste mee gaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er denk ik aan hoe goed je er mee om gaat ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoor van vele dat acer een niet erg lange levensduur heeft.
Nou geloof ik dit eigenlijk wel omdat ik ook een acer had die bijna precies nadat de garantie voorbij was kapot ging.
Ging opeens niet meer aan.
Dus acer raad ik erg af.
Nou is Asus een erg goede merk maar kwa levensduur zou ik t niet weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Acer maakt geen accu's, zij kopen deze in en voegen deze toe aan de laptop. Een beetje hetzelfde verhaal voor harddisks. Er bestaat geen Acer of Asus harddisk.
In jouw geval is het waarschijnlijk pech geweest.
Voor langere duur batterijen is het zaak naar het aantal cellen te kijken.
9 cellen gaat langer mee dan vaak standaard 6 stuks.

Het beste antwoord

Kort gezegd is de iPad inderdaad diegene met de langste tijd voor een laptop of tablet. Maar er is misschien meer dan alleen de functies van de iPad. Deze heeft namelijk ook zijn grote beperkingen voor sommige gebruikers.
Dus wat waarschijnlijk een betere vraag voor jou vooraf kan zijn, wat ga je er mee doen?
Heb je Photoshop nodig? Dan heb je niets aan de lange accuduur van de iPad. Wil je alleen een film kijken of basis internetten dan is de IPad jouw vriend....
Ik wil absoluut geen iPad promoten, maar gebaseerd op accuduur wat je oorspronkelijke vraag is wint deze voor zover ik weet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinds wanneer staat 'levensduur' gelijk aan 'accuduur'?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja.. Goede (goeie ;)) vraag!
Ik weet niet of de vraagsteller bedoeld of hij "van vol tot leeg" of "tot hij niet meer wil opladen" ...

Andere antwoorden (2)

De iPad gaat 10 uur mee. Dit is het eerste apparaat waarvan ik ook het gevoel heb dat ik hem niet zo vaak hoef op te laden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je de levensduur bedoeld van een laptop, denk ik dat het evenveel afhangt van hoe goed je hem onderhoud, (zie het als een auto, die heeft ook zijn onderhoud nodig...)en natuurlijk kies je voor de nieuwste generatie hardware, wil je lang meegaan (bv. al DDR3geheugen, goeie processor, etc)