Hoe heten die kussentjes onder je laptop wat je laptop niet uit laat glijden (stabiel houdt) en waar kan ik ze kopen?

1 van deze kussentjes ben ik kwijt en sindsdien heeft mijn laptop de neiging snel naar achter te vallen.
Het houdt zijn evenwicht niet meer.
Hoe heten deze en waar kan ik ze halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Ik geloof niet dat er een officiele benaming is voor die dingen. Het zijn gewoon rubbertjes met een plakkertje. Deze zijn volgens mij gewoon te koop bij doe het zelf zaken/ huishoudelijke winkels. Waarschijnlijk onder de naam '....beschermer o.i.d.' Je hebt ze in allerlei maten en worden gebruikt voor het beschermen van binnenkanten van lades en kastdeuren (tegen hard dichtslaan).

Als je exact dezelfde wilt moet je even contact opnemen met je laptop fabrikant. Ik heb wel eens bij logitech gehad dat ze twee sets nieuwe 'voetjes' (van die glij dingen) voor onder mijn muis hebben toegestuurd. Het is een makkelijke manier om service te verlenen en kost ze nauwelijks meer dan een postzegel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zijn anti slip-rubbertjes van Deltafix.

Te koop bij:http://beekman.nl/assortiment/artikelen?an=219671

Toegevoegd na 3 minuten:
http://beekman.nl/assortiment/artikelen?an=219671