Controleert een plagiaatscanner ook of je je info uit boeken hebt gehaald?

Ik heb het dan over plagiaatscanners zoal magister

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Als het boek of er een deel van het boek op internet staat dan zou het gevonden kunnen worden.
Maar anders niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, zulke plagiaatscanners controleren of er stukken tekst of gedeeltes rechtstreeks van internet zijn gehaald. Dus niet uit boeken. Je hoeft niet bang te zijn dat boeken op internet zijn gepubliceerd, dit zou auteursrechtbreuk zijn.(of als de auteur toestemming heeft gegeven)