Hier zijn een paar superhandige sites din ik zelf ook gebruik!

www.examenblad.nl
www.eindexamensite.nl

Examenblad is de meer officiele site, maar eindexamensite is echt een heel fijne site die goed werkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks man!
Vooral eindexamensite.nl is super handig, dank!

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan hier:

http://examen.kennisnet.nl/vmbo/oefenexamens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsjees, dit heb ik nog niet eerder gezien, in dezelfde seconde gepost!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik niet eerst de link van vmboT had opgezocht was ik eerder geweest LOL
Ja hoor dat kan. Zie de link in de bron.