kan je een msn bericht terug lezen?

ik word wel eens bedreigd via msn en ik wil dan wel bewijs hebben hoe kan ik het terug lezen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

ja dat kan als je dat zo hebt ingesteld op msn. zal je even bij instellingen moeten kijken of je dat hebt gedaan. als je dat hebt gedaan zie je vaak nog de geschiedenis staan van je vorige gesprekken in de chat venster waarin je met een persoon hebt gezien.

Toegevoegd na 58 seconden:
waarin je met een persoon hebt gechat*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe jij dit ingesteld hebt. Je kunt instellen dat gespreksgeschiedenis automatisch wordt opgeslagen. Klik hiervoor op het pijltje naast je naam, meer opties, geschiedenis, mijn gespreksgeschiedenis automatisch opslaan.
Als deze nog niet aangevinkt stond, zijn de gesprekken niet opgeslagen en denk ik niet dat deze redelijkerwijs nog terug te halen zijn. Vink deze dan nu aan, zodat toekomstige gesprekken opgeslagen worden.
Staat deze optie al wel aangevinkt, dan zie je daaronder in in welke map de gesprekken zijn opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje
ik heb geen bewijs maar ik ben nu wel een stap verder
Je kan ook altijd een screenshot maken. Druk op de printscreen knop en plak dan in bijv word. Dan heb je een plaatje van de betreffende chat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
indien jij echt vind dat je bedreigt dan kan je hiervan een melding maken bij de politie (wat ik overigens wel gewoon even zal doen als ik jou was).
het mooie van computers is, is dat bijna ALLES wel te achterhalen valt ongeacht wat je ook doet op je pc!