Eigenlijk naar alles. Bijvoorbeeld Ram heeft deze 4 of 6 Als die 6 is betekend trouwens niet meteen dat die beter is. Het heeft dan ook weer te maken met de Processor. Is het i7? Dan is 6 GB super. Maar is het i3 dan is het weer minder. Wil je gamen dan de video kaart ook. Tegenwordig heb je allemaal HD Kaarten. Maar ook dit betekend niet dat die meteen goed is.

Een mooie opstelling zou bijvoorbeeld zijn :

I7 Processor.
4 - 6 GB Ram
1 - 2 GB Videokaart.
500 + GB Hardeschijf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je hem op reis wilt gebruiken, kan het handig zijn om er een te kiezen die een ontspiegeld scherm heeft. Dan heb je geen last van zon- of ander licht dat wordt weerkaatst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ECHT snel wilt opstarten moet je ervoor zorgen dat je een laptop neemt met een SSD-schijf.
Deze hoeft niet al te groot te zijn omdat je hierop alleen het besturingssysteem en de programmaatjes zet.
Data opslaan doe je op een "gewone"harde schijf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem eens een een kijkje op de site van x notebooks of bto. Deze bieden snelle laptops aan tegen een goede prijs.
Je kan beter een i5 dan een i7 nemen voor een laptop. Deze wordt een stuk minder warm en zijn behoorlijk snel.
Neem minimaal 4gb geheugen een een 128gb ssd schijf. Dan kom je heel ver