Wat is er met mijn internet?

Heel verhaal. Komt het.

Zaterdag 17 juni 2012, maak ik verbinding met een draadloos, onbeveiligd netwerk van een hotel aan de overkant van de camping waar ik op sta. Deze is zo in gesteld dat er na 1,5 uur de verbinding gelimiteerd word. Na 2 uur was me accu leeg, dus ik stopte.

Maandag kom ik thuis en sinds die dag heeft me laptop problemen met het internet. Het maakt niet uit met welk netwerk ik verbinding maak maar, precies dezelfde tijd, 1,5 uur, stopt het internet ermee, allee tabbladen en/of vensters van browsers blijven leeg en laden niet. Mijn hele computer loopt vast en dat is;

1. soms 15 minuten, daarna loopt het gestaag door.
2. Soms lukt het helemaal niet, moet deze uit nood maar in 1x uit, en daarna opnieuw opstarten.

Nadat deze opnieuw opgestart is, begint eigenlijk het hele riedeltje vanaf het begin af aan.

VOORdat ik met dat netwerk verbinding maakte, had ik nergens geen problemen mee en kon ik uren achter elkaar, zonder problemen internetten, waar dan ook.

Zelf heb ik een vermoeden dat er iets op me computer staat opgeslagen, van dat netwerk van dat hotel, wat er voor dit alles zorgt.

Mijn vraag is dus, hoe is dit op te lossen? b.v.d. voor de reacties!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zou beginnen met het verwijderen van de cache van de internet browser. Cookies verwijderen en dergelijke.
Kijk eerst eens of dat helpt.