Hoe willen mensen die een boete krijgen van 300.000 euro voor het downloaden van liedjes gaan betalen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja snap ik ook niet.

Het beste antwoord

Vaak worden deze boetes wel naar redelijkheid en billijkheid verminderd.

Aangezien iedereen wel begrijpt dat een zwerver een boete van 1.000.000 tegeven ook geen zin heeft.

En anders kom je natuurlijk in de schuld-sanering. Binnen 3 jaar wordt je schuld met behuld van de overheid afbetaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kunnen ze meteen cash contant doen van die grote verdiensten die ze hebben gehad van de verkoop van het illegaal gedownloade spul...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Larie.
Dat willen ze dan ook niet.
AWM
14 jaar geleden
De rest van hun leven krom liggen en afbetalen en balen dat ze niet gewoon een cdtje hebben gekocht of even een paar euro hebben neergeteld voor het legaal downloaden.