Gaat mijn emailadres nu verloren van hotmail.com nu hotmail weg gaat en veranderd in outlook.com ?

Gaat mijn email dat @hotmail.com eindigt nu weg moet ik een geheel nieuwe account maken op outlook.com?

Toegevoegd na 2 minuten:
En hoe kan ik me dan nog aanmelden op mijn hotmail account?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Je hotmail-adres blijft gewoon hetzelfde heten, alleen kom je er via http://www.outlook.com. Dat kan zelfs nú al. Maar als het niet bevalt kan je weer terug naar hotmail.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.hotmail.com zal op termijn gewoon doorgeschakeld worden naar deze URL.

Andere antwoorden (2)

Nee, die adressen blijven behouden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor, je hotmail adres blijft gewoon bestaan; je meldt je bij outlook aan met je eigen emailadres, en ook al je berichtjes blijven gewoon bestaan.