Als je iemand blokkeert, kan hij of zij je profiel niet meer zien en dus ook geen berichten of krabbels meer sturen totdat je hem of haar deblokkeert. Deze persoon ontvangt geen bericht over de blokkering. Je kunt alleen mensen blokkeren die niet in je vrienden lijst staan.
Ga naar het profiel van de betreffende persoon.
Klik vervolgens onder zijn of haar profielfoto op (De)Blokkeren.
Als je zeker van je zaak bent, klik je op de link met de tekst "Blokkeer ... (naam van de Hyver) ... " .
Let op: Als je nog bevriend bent met degene die je wilt blokkeren, zul je deze Hyver eerst moeten ontvrienden. Pas als jullie geen vrienden meer zijn kun je de Hyver blokkeren.