Waarom loopt mijn computer vaak vast?

Het gebeurt onregelmatig. Ik heb pas een externe harde schijf gekocht. Gelijk gecontroleerd op virussen gelukkig stonden die er niet op.

Als hij vast loopt gebeurt er niks. Het beeld 'freezt' gewoon.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Oververhitting?

Antwoorden (2)

Doe eens onderhoud op je computer?
* defragmentatie
* foutcontrole
* virusscan
* spyware scan
* registerscan

Kan al veel helpen met de betrouwbaarheid van je systeem :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wees hier voorzichtig mee ik heb dat ook al eens geprobeerd en mijn computer was toen gecrasht DUS LET ER MEE OP!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je in je register zaken aangepast? Anders kan dat normaal niet?! :-/
misschien heb je er te veel op staan heb ik ook gehad toen hing mijn computer heel erg vaak vast