Ik kan de inkt van mijn printer niet vervangen, wie kan mij helpen?

ik heb een epson stylus sx115. nu is alleen mijn zwarte inkt op. op de printer staat dat je op de stop knop moet drukken. dan gaat hij in de vervangingsstand. de vorige keren lukte dit wel maar nu ineens niet. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je al eens op het forum van Epson gekeken? Ze hebben voor elk type printer/scanner een apart forum. Ga naar www..Epson.nl/forum
(als ik het zo uit mijn hoofd goed zeg) en geef dan het typenummer enz. op. Dan krijgen je vanzelf de vragen en antwoorden te zien over dit typenummer

Antwoorden (1)

Ik had eens hetzelfde probleem.
En dan ging ik terug naar de winkel
en het probleem was opgelost !

Mischien is er iets mis met de inkt of met de printer !

Ga eens eerst naar de winkel waar je je printer gekocht heb mischien kunnen ze jouw helpen ...

Veel succes !