wat zijn killstreaks precies in mw3?

Ik vraag mij af wat killstreaks zijn in mw3.

Ik heb het al eens opgezocht maar vind niks.

Het geen wat ik eigenlijk echt wil weten is hoeveel kills je nodig hebt met hardline om een moab te halen?

Dus hoeveel kills bedraagt een killstreak?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

een killstreak is een term voor hoeveel mensen je achter elkaar heb gedood.

dus als je 3 mensen heb gedood zonder zelf in de tussen tijd te zijn gedood heb je een killstreak van 3

bij een moab heb je een killstreak van 24 mensen nodig, dit is dan ook moeilijk te halen.
de hardline perk verhoogt je killstreak met 1. dus na 3 mensen achter elkaar gedood te hebben heb je een killstreak van 4