wat moet ik doen als windows security center-service niet werkt op windows 8?

elke keer als ik mijn pc opstart sinds windows 8 erop staat zegt ie steeds windows security center-service inschakelen maar als ik op inschakelen klikt gebeurt er niet zie foto

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

ik denk dat er toch een of ander malware op je pc zit
als ik deze site mag geloven
als het je inderdaad iet lukt om de service met de hand weer an te zetten

probeer dan eerst eens
malwarebytes.org (de gratis versie is goed genoeg)
Scan eventueel in veilige modus

voordat je je gaat registeren volgens dat stappenplan

wat meestal niet nodig is
en nogal omslachtig is
capthavoc