Hoe werkt viber? ik bel bijv. met wifi en de ander heeft geen wifi. Gaat het dan bij hem van zijn mb's af? Of geldt dat alleen voor degene die belt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wat ik lees is dat als je belt het alleen gratis is voor andere viber gebruikers omdat dat net zoiets is als messenger als beide wifi hebben is geen probleem
maar het gaat wel van de data van de ander af al het over 3g gaat en eigenlijk ook van jouw data bundel over 3g
dus gratis is het alleen over wifi
er staat ook calls use your dataplan. dat is 3g het kan dus wel zijn dat het gratis is voor diegene die op dat moment op wifi zit
capthavoc