Hoe zet je spellingscontrole aan op word 2007?

Het enige van controle die nu gebeurt is af en toe een woord die onderlijnt word in het groen. Hij controleert niet meer of de woorden juist zijn en ik vind niet hoe ik dit terug kan aanzetten. Weet iemand hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik de help
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat een antwoord ...

Antwoorden (1)

In word 2007: Tabblad controleren openen. Meteen de linker optie is spelling en grammaticacontrole. Daarop met rechter muisknop klikken. Kiezen voor werkbalk snelle toegang aanpassen. Als die is geopend 'controleren' kiezen en daar kun je aangeven hoe word de tekst controleert en opmaakt.
Je kunt daar trouwens ook de optie kiezen om voor 1 document de spellingscontrole uit te zetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar in die controle van werkbalk snelle toegang aanpassen, waarop moet je dan precies klikken?