Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat iemand mij ongevraagd toevoegd op msn?

Het is me de laatste week al 2x gebeurd dat een mij onbekend iemand wilt toevoegen op msn.Dat ze toevallig een adres intypen lijkt me sterk,want ik heb een rare naam,zoiets type je niet snel in.Met dat adres log ik me nooits ergens in,ik msn daar niet mee.Ik heb dat adres alleen nodig voor GV.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
673

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Daar heb ik ook pas een vraag overgesteld,niet toevoegen want het kan spam zijn. Ik heb ook veschillende onbekende gehad die mij wilde toevoegen.Dus niet accepteren!! Kijk maar bij mijn vragen ik weet niet zo goed hoe ik die vraag van mij in dit verhaal kan toevoegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoe kan het dat ik twee uitnodigingen krijg van twee onbekende mensen op mijn msn? dit was mijn vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

random computers, of mensen op gv die je toe willen voegen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe komen die dan aan mijn msnadres?
Misschien een typfout o.i.d., daarnaast zijn er ook lijsten(lastig te vinden, maar ze zijn er wel) met e-mailadressen. Daarnaast zijn er ook mensen die alle logische en onlogische combinaties bij een naam langsgaan.
Het is bij mij ook gebeurd. Gewoon blokkeren, het is waarschijnlijk een hacker ofzoiets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in al je enthousiasme je wachtwoord niet met anderen gedeeld want anders kan het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb er ook af en toe last van.
NIET TOEVOEGEN EN GELIJK AFZENDER BLOKKEREN
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook dat mensen zomaar mij toevoegen. Wat blijkt het is een bot (een computer gestuurd chat programmatje) dat doet alsof het een lekkere vrouw is en heel graag met mij wil cammen. Daarna moet je wel even je credit cards gegegevns invullen op die site anders weten ze niet of je wel 18 bent ofzo.

Echt hilarische gesprekken met die bot gehad. Maar anyhow; scammers dus gewoon niet accepteren en blokken.

Ow en hoe komen ze aan je mailadres (om je toe te voegen) tja ik denk 2 mogelijke opties:
1. ze halen toch ergens je adres vandaan, bijvoorbeeld uit van die vervelende doorstuurmails.
2. een computer voegt alle adressen toe. (begint met aaaaaaa@live.com aaaaaaab@live.com) etc. al lijkt me dit minder waarschijnlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding