ik heb een prijs gewonnen van uk mobile lottery ? de koerier is wel legitiem is dit fake?

de koerier wil 500 euro van te voren om het prijzengeld en prijzen af te leveren aan de ene kant vetrouw ik de loterij niet maar vreemd is dat de koerier wel legitiem is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

Controleer het email adres, Google het email adres, Google het onderwerp en ga na of er meer mensen zijn geweest die dit dus hebben gedaan en de lul zijn geweest. Hoe dan ook, geld over maken terwijl je iets gewonnen hebt? Ik zeg nee niet doen. Winnen is winnen, niet ruilen!

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan zijn dat er een UK Lotery bestaat, maar dat jij een fake email hebt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
FAke Fake Fake. Heb je meegedaan aan de UK lottery. Of kreeg je uit het niets de prijs toegewezen??
Het is een van de meest gangbare scams op internet. Je kan een groot geldbedrag krijgen. Maar dan moet je wel zelf eerst over de brug komen.
Geloof me. Zodra jij betaald hebt hoor je niks meer van ze.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Kijk hier eens naar:
Begint bij ongeveer 3 minuten.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=j8WlLjC5sZs
Dit is scam, oplichting dus, niet intrappen en trouwens nooit zomaar vooraf aan wildvreemden betalingen doen.

Zoek op google naar UK mobile lotery en dan komen er alleen maar pagina's over scam en oplichting binnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft u een lot gekocht? Nee? Dan kun je ook niets winnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja als ik een niet legitiem bedrijf was, en ik zou gebeld worden met die vraag of ik legitiem ben , denk je dan echt dat ik ga zeggen dat ik niet legitiem ben? Een logo is gauw nagemaakt en papieren snel vervalst. Dus niet doen, ook niet als je een mail krijgt dat een of andere achteroom in Afrika is overleden, en dat jij zijn enige erfgenaam bent, maar dat je wel voor de administratiekosten 1000 euro over moet maken