Vanmiddag een AMD Athlos X2 computer van Packard Bell gekocht, maar hij kan geen verbinding maken met het scherm. Hoe gaat dit wél lukken?

Ik heb 'm al op verschillende schermen aangesloten, maar geen van de schermen gaf beeld

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tweedehands neem ik aan?

Antwoorden (3)

Waar heb je het beeldscherm op aangesloten? Op het moederbord of grafische kaart. Heb je het al op moederbord aangesloten, dan zou ik um is op de grafische kaart proberen. Als dat niet werkt dan ligt het denk ik asn de computer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zit er misschien een videokaart in?dan moet je m daarop aansluiten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is ook wat ik zei, "Grafische kaart" Dat is het zelfde als "Video kaart". net hoe je het wil noemen xD
Door het juist aan te sluiten...

Laat me raden, je hebt de verschillende scherm aangesloten met dezelfde kabel?

Welke interface(s) heb je beschikbaar op je pc?

En welke op je scherm?

En welke kabel gebruik je uiteindelijk?