ik kan niet mijn pc opnieuw instellen of terug naar de fabrieksinstellingen, hoe wel?

Als ik dat probeer komt er het bericht 'Er ontbreken een paar bestanden. Deze bestanden zijn beschikbaar via het installatie- of herstelmedium van Windows.' Maar die medium kan ik nergens vinden. Iemand hulp?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Door een installatiemedium ergens te lenen. Zolang het om dezelfde bitversie en windowsversie gaat werkt het. Het hoeft dus niet om exact dezelfde versie als op jou pc te gaan.

Zoek ook naar de code op de EULA-sticker. Dan kan je meteen een 'echte' clean install doen en ben je verlost van alle bloatware. Drivers zal je dan wel afzonderlijk moeten installeren, maar zijn te vinden op de website van je fabrikant.