Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is gebruik ban internet in het buitenland, op een IPad duurder dan in MNederland?

Toegevoegd na 4 uur:
Als ik het goed begrijp kun je een internetbundel (die heb ik) gewoon gebruiken maar wordt die in het buitenland sneller verbruikt. Of gaat het duurdere verbruik buiten de bundel om?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
518

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mag ik aannemen dat je naar het buitenland gaat en internet op de ipad wilt gebruiken?
Dan is het antwoord als volgt.

Als je een Nederlandse simkaart gebruikt in het buitenland is het altijd duurder.
Bij gebruik van een locale simkaart zijn de prijzen per MB afhankelijk van het land waar je naartoe gaat meestal goedkoper maar soms ook duurder dan de prijs per MB in nederland. De prijs is altijd nog goedkoper dan gebuik van een nederlandse sim in buitenland.

Er zijn wel speciale buitenland internet bundels bij de meeste providers maar die zijn toch meestal beperkter dan de aanschaf van een locale simkaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding