Is gebruik ban internet in het buitenland, op een IPad duurder dan in MNederland?

Toegevoegd na 4 uur:
Als ik het goed begrijp kun je een internetbundel (die heb ik) gewoon gebruiken maar wordt die in het buitenland sneller verbruikt. Of gaat het duurdere verbruik buiten de bundel om?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Mag ik aannemen dat je naar het buitenland gaat en internet op de ipad wilt gebruiken?
Dan is het antwoord als volgt.

Als je een Nederlandse simkaart gebruikt in het buitenland is het altijd duurder.
Bij gebruik van een locale simkaart zijn de prijzen per MB afhankelijk van het land waar je naartoe gaat meestal goedkoper maar soms ook duurder dan de prijs per MB in nederland. De prijs is altijd nog goedkoper dan gebuik van een nederlandse sim in buitenland.

Er zijn wel speciale buitenland internet bundels bij de meeste providers maar die zijn toch meestal beperkter dan de aanschaf van een locale simkaart.