Hoe heten de liedjes bij 'voorbeelden van muziek' bij windows 7?

ik ben al een tijdje op zoek naar de muziek maar sinds ik Windows 8 heb...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Die ik niet mooi vond heb ik verwijderd, maar eentje staat er nog: "Maid with the flaxen hair" van Richard Stolzman - album 'Fine music vol. 1'.

Toegevoegd na 5 minuten:
Met die titel kon ik de andere twee ook vinden:

Van het album 'Ninja tuna' van Mr. Scruff het nummer "Kalimba".
En van Bob Acri's gelijknamige album het nummer "Sleep away".
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry, zag je bewerking pas later.

Andere antwoorden (1)

Het zijn er 3:
- ''Kalimba'' van ''Mr.Scruff'' op album ''Ninja Tuna''
- ''Maid with the Flaxen Hair'' van ''Richard Stoltzman; Slovak Radio Symphony Orchestra'' op album ''Fine Music, Vol. 1''
- ''Sleep Away'' van ''Bob Acri'' op album ''Bob Acri''