Blijf ik in de whatsappgroepen als ik whatsapp verwijder?

Ik wil mijn whatsapp opnieuw downloaden, wordt ik dan automatisch verwijdert uit mijn groepen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Alle WhatsApp instellingen worden opgeslagen in je account dat is gekoppeld aan je telefoonnummer. Die instellingen worden opgeslagen op je telefoon. Ook van alle chats kan automatisch een back-up worden gemaakt. Als je WhatsApp verwijderd, worden deze instellingen niet automatisch verwijderd. Nadat je WhatsApp opnieuw hebt gedownload, krijg je de melding dat er een back-up is gevonden. Die back-up met alle chat berichten kun ja dan volledig terugzetten. Ook de groepen waarvan je lid was, worden dan hersteld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja als je de app verwijdert en je installeert hem later weer en gebruikt hetzelfde nummer dan zit je nog in alle groepen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dit zal niet gebeuren (ik spreek uit eigen ervaring)
Wel zullen alle oudere berichten uit de WhatsApp groep en alle chatberichten met andere personen niet meer te bekijken zijn

Toegevoegd na 25 seconden:
Je blijft dus wel in de Whatsapp groep