Ik wil graag whatsapp emoji in mijn word bestand zetten (mac yosemite), hoe doe ik dat?

Ik heb al het een en andere gegoogled maar kom er niet uit. Het zouden eventueel ook andere emojis zijn maar het liefst de emojis van whatsapp.

Toegevoegd na 1 dag:
In tekst editor doet de control commando spatie combinatie het inderdaad, maar in WORD niet. Ik heb bestanden in WORD staan en heb daar dan dus ook de optie nodig. Knippen en plakken vanuit teksteditor werkt niet, dan krijg je zwart omrande vierkantjes te zien.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

iOS en OS X hebben ingebouwe emoji's.
Deze kun je overal oproepen door de toetsen ⌃+⌘+spatie in te drukken.

Toegevoegd na 46 seconden:
Ik bedoel natuurlijk dat die toetsen alleen op OS X werken aangezien iOS een andere manier heeft.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voor Windows-pc's zijn twee van de toetsen onzichtbaar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@WDHBGS dat zijn control en command toetsen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat werkt dus niet in WORD wel in teksteditor.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan moet je ⌘ C en ⌘ V doen he