Kan muziek niet toevoegen aan moviemaker?

Ik heb een filmpje gemaakt op moviemaker die helemaal af is. Het enige wat er nog moet gebeuren is dat ik een audio er tussen wil doen. Dus ik ga naar Muziek toevoegen, klik de goede audio aan en wil hem bij een plaatje doen middenin het filmpje. Het probleem is dat hij dat dit aangeeft: De muziek start na het laatste video of foto van dit project. Ten eerste zie ik hem niet aan het einde van het filmpje en ten tweede weet ik niet hoe ik hem nou midden in het filmpje krijg..

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wil je perse het programma gebruiken dat je noemt? Want met Openshot video editor (een gratis programma) kun heel makkelijk op een bepaalde frame muziek inzetten en deze op een zelf te bepalen moment weer uitfaden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hallo, ja ik zou graag Moviemaker willen blijven gebruiken. Heb het filmpje namelijk al af en heb er veel tijd en werk in besteed. Het is niet een filmpje die binnen een uur af kan zijn helaas..