hoe kan het dat ik via google niet meer kan inloggen op Goeie Vraag?

via Firefox lukt het prima, maar met Google krijg ik mezelf niet ingelogd. Ik zie wel de button "account aanmaken", maar dan kom ik op een leeg kader (het kader waar je normaal kan kiezen tussen "inloggen" en "account aanmaken").
ik wilde hierover naar Startpagina een bericht sturen, maar ook de button op hun contactformulier ("verzenden") werkt niet. als ik erop klik, gebeurt er niets.
(OOk andere buttons blijken niet te werken, dus niet alleen gerelateerd aan Startpagina.)

SimonV
7 jaar geleden
Met bijvoorbeeld Ccleaner cache&cookies verwijderen heb je waarschijnlijk al geprobeerd.
Ritsuka
7 jaar geleden
bedoel je de browser Chrome? Google is namelijk gewoon een zoekmachine, en bied geen mogelijkheid tot inloggen op Goeie Vraag.
liveisgreat
7 jaar geleden
yep, ccleaner en cookies weg ook al gedaan...:-/
sorry ik bedoel natuurlijk browser Google Chrome... :-)
liveisgreat
7 jaar geleden
ik zie nu dat ik ook geen link meer kan aanvinken in yahoo (dus bij de mails van Goeievraag kan ik niet meteen doorklikken naar mijn vraag om bv. "beste antwoord" aan te duiden").

Antwoorden (1)

Het ligt waarschijnlijk aan de cookies:

Oplossing 1
Het kan helpen je cookies & cache te verwijderen, bijvoorbeeld met Ccleaner.
https://www.piriform.com/ccleaner/download

Oplossing 2
Misschien is één van je "cookie-extensies" de oorzaak, zoals Adblock, Ghostery of Privacy Badger.
Schakel alle extensies uit en check of je daarna wel kunt inloggen.
Als dit het geval is, kun je ze één voor één inschakelen tot je de boosdoener gevonden hebt.

Oplossing 3
Het kan aan je cookie-instellingen liggen. Je dient altijd cookies van derden te accepteren.
Bij Chrome: ga naar "Geavanceerde instellingen". Kies bij Privacy "Instellingen voor content". Kies bij Cookies: "Toestaan dat lokaal gegevens worden ingesteld".
Bij Firefox: ga naar Opties -> Privacy. Kies bij Geschiedenis: Firefox zal “Aangepaste instellingen gebruiken”. Kies bij Cookies: “Altijd cookies van derden accepteren”.
SimonV