Ik wil graag in de zomer spelletjes spelen op mijn ipad maar kan heel weinig zien.Is hier iets tegen te doen?

Ik bedoel natuurlijk buiten.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
Heeft dat te maken met je ogen of de lichtinval op je scherm?

Antwoorden (2)

Zelf heb ik als oplossing voor het buiten op de laptop werken dat ik een pet met een grote klep op m'n hoofd zet als het zonnig is, en de helderheid van het scherm op de hoogste stand zet. Dan heb je toch voldoende zicht.
Amadea
7 jaar geleden
Beste,

Dit komt omdat Ipads voorzien zijn van een glanzend scherm. Ik ben bang dat hier weinig aan te doen valt.

In schaduw zitten met de ipad, meer kansen zie ik niet

Met vriendelijke groet,

Dennis Timmermans
( Systeem Beheerder )