Hoe verwijder ik een afbeelding in het programma 'Mail' van Apple?

Ik heb een bericht aangemaakt en wil er als bijlage een foto bij doen. Die afbeelding komt echter gewoon tussen de tekst te staan! Bij andere programma's zoals bijvoorbeeld Hotmail, komt de afbeelding er als bijlage bij en kan de ontvanger de bijlage, afbeelding via voorvertoning zien. Maar die door mij bij het bericht geplaatste foto kan ik - terwijl ik nog bezig ben het bericht op te stellen, dus nog niet verzonden - niet meer verwijderen! Hoe kan dat? Normaal kun je toch altijd op een foto klikken waarbij je een mogelijkheid krijgt om de foto te verwijderen, maar die mogelijkheid heb ik bij Apple's "Mail" nog niet gevonden. Wie t weet mag t zeggen.

1.3K
SimonV
3 jaar geleden
Je bent niet de enige die hier last van heeft. Hier staat een oplossing die voorkomt dat het gebeurt:
https://www.thegraphicmac.com/force-apples-mail-to-add-images-as-attachments-instead-of-inline/ Verwijderen kan niet heel elegant: kopieer de tekst van de mail naar een nieuwe mail en verwijder de oude mail.
Piacenza
3 jaar geleden
Bedankt! Ik ben nog niet zo thuis in Apple's Mail. Zo mis ik ook het kopje "concepten", om een bericht als concept even op te bergen en er later mee verder te gaan.

Antwoorden (1)

Conform de opmerking van KeesWim, blijk je een foto in je mail te kunnen verwijderen door erop te klikken en op Backspace te drukken:
https://help.hushmail.com/hc/en-us/articles/213268963-Inserting-photos

Je bent niet de enige die hier last van heeft. Hier staat een oplossing die ervoor zorgt dat foto's automatisch als bijlage geplaatst worden:
https://www.thegraphicmac.com/force-apples-mail-to-add-images-as-attachments-instead-of-inline/
SimonV