hoe kan ik mijn coronasafe app weer downloaden?

ik had een coronasafeapp geinstalleerd, dat moest ik hebben om te kunnen reizen. Vandaag wilde ik de certificaten bekijken na mijn terugkeer uit Spanje, maar kreeg de app niet open. Ik heb naar de helpdesk gebeld, die raadden me aan om de app te wissen en opnieuw te downloaden. Ik heb hem gewist maar downloaden lukt niet meer ik krijg de melding "er ging iets mis". Even kreeg ik de melding dat ik niet ingelogd was bij google, maar dat is wel zo. plus gebeurt het inloggen bij de app met its me en niet met google. De helpdesk snapt het niet meer, bv coronascan.be kan ik wel downloaden.
En alle andere apps die ik probeer te installeren als test, ook. Wat kan dit zijn en hoe los ik het op?

1.3K

Het beste antwoord

Er lijken niet meer mensen last van dit probleem te hebben. Dus misschien ligt het aan je toestel zelf.
Hopelijk helpt dit:

Android
Het cachegeheugen en de gegevens van de Play Store wissen
Hierdoor krijgt de app een nieuwe start en kunnen problemen worden opgelost.
1. Open de app Instellingen op je apparaat.
2. Tik op Apps en meldingen Alle apps bekijken.
3. Scroll omlaag en tik op Google Play Store .
4. Tik op Opslag Cache wissen.
5. Tik vervolgens op Gegevens wissen.
6. Open de Play Store opnieuw en probeer de download opnieuw.

Je apparaat opnieuw opstarten
Als je nog steeds niet kunt downloaden nadat je het cachegeheugen en de gegevens van de Play Store hebt gewist, start je het apparaat opnieuw op.
1. Houd de aan/uit-knop ingedrukt totdat je het menu ziet.
2. Tik op Uitschakelen of Opnieuw opstarten als dit een optie is.
3. Houd zo nodig de aan/uit-knop ingedrukt totdat het apparaat weer aangaat.

iPhone
Cache wissen doe je door een soft-reset uit te voeren:
1. Open de Instellingen-app
2. Ga naar Algemeen, en daarna Stel opnieuw in.
3. Kies hierbij de functie: Herstelling alle instellingen.
Hierbij is het belangrijk om niet op Wis op alle instellingen te klikken, anders wis je alle inhoud.
SimonV
2 jaar geleden
liveisgreat
2 jaar geleden
het is gelukt maar mijn gegevens zijn niet opgenomen ivm mijn covid parcours. Ook al log ik in met MyHealth, en daar vind ik wel alles.