Door te drukken op [Alt] 0134 of [Alt] 10013.
(Numlock aanzetten)
Voor Mac gebruikers is het een stuk makkelijker. De toetscombinatie is Option + T.
Als je Word gebruikt, kan het ook zo: klik op het tabblad Invoegen, Symbool van de groep Symbolen en klik op “Meer symbolen”. Voer tekencode “2020” in.
Kies Invoegen.
Afbeelding: voorbeelden van hoe † eruitziet in veelgebruikte Office-lettertypen.
SimonV
2 jaar geleden
Als je Windows gebruikt is er nog een andere optie: klik op Accessoires en kies voor Speciale tekens. Bij Windings 2 kun je bijvoorbeeld twee verschillende kruizen selecteren, kopiëren en plakken. Deze † komt van het lettertype Sylfaen en deze † staat bij Comic Sans.
Amadea