Is het mogelijk om op een imac uit 2010 goed te kunnen gamen?

is het mogelijk om op een imac uit 2010 met 2 Terabyte en 8gb ram goed te kunnen gamen?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Dit kan zeker. Geloof me, ik speelde op een iMac 2007 met HDD, 4GB Ram, 256MB videokaart en dit ging vrijwel vlekkeloos. Wel raad ik je aan een SSD te nemen.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Beste Joshua,
Bedankt voor je antwoord. Ik heb een harde schijf van 2 terabyte, denk je dat dat ook goed gaat werken? Groetjes :)
LeonardN
2 jaar geleden
Welke spellen? Een 256MB videokaart is voor huidige AAA-games niet een optie.
Een computer van 12 jaar is gewoon oud. Of je games kunt spelen hangt helemaal van die games af. De nieuwste games hebben veel rekenkracht en een krachtige grafische processor nodig om het beeld niet te laten haperen. Een simpel spelletje donkey kong is geen probleem, maar de nieuwste zware games kun je vergeten. Dat nog los van het feit dat voor Mac's weinig spellen zijn en je waarschijnlijk niet kunt bijwerken naar de laatste MacOS versie Monterey.
paulus811