Als ik de sims2 speel knippert de muis, weet iemand hoe dit komt?

De computer is perfect,
Alle instellingen stonden vanzelf al op het hoogst

Toegevoegd na 34 minuten:
Dat pijltje op het scherm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Waarschijnlijk moet je toch een instelling omlaag gooien.
Als je de framerate van het spel zou kunnen verlagen, dan vernieuwd de computer iets minder snel achter elkaar het beeld van de sims 2 en blijft je muis waarschijnlijk wel zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt zo te horen een optische muis, daar zit onderin een ledje. Heel vreemd dat je die kan zien als je een spelletje speelt. Als die knippert tijdens het computergebruik is dat niet goed, ik denk dan aan draadbreuk. Andere muis kopen. (of solderen als je handig bent.)
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lampje op mijn muis knippert niet
escape
13 jaar geleden
Wat knippert er dan aan je muis?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het scherm,
Het pijltje
escape
13 jaar geleden
Ohhhhh, daar zit je muis niet! Die ligt naast je toetsenbord!
Probeer eens naar het bureaublad te switchen met de Windows toets, en dan weer terug. (Of via ALT+TAB)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spel vastgelopen :')
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fail computer. Probeert nog's
Druk je toevallig de rechtermuisknop in op het moment dat dit gebeurd? Zo niet, dan ligt het idd aan je (grafische) instellingen.