Hoe krijg ik mijn tekengrootte weer terug?

Zoomniveau is 100% en tekengrootte staat op normaal.

Maar heel af en toe als ik een Pdf'je open en sluit, verandert mijn tekengrootte. Het wordt dan veel kleiner. Tot nu toe kon ik dat makkelijk aanpassen via bovengenoemde opties, maar dat lukt nu dus niet meer.

Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik las dat het probleem opgelost is, maar wist je ook dat je zoomniveau standaard in kan stellen tot een percentage?

als je het pdf bestand open hebt.

Ctrl+k --> Page Display --> default Zoom.

Toegevoegd na 1 uur:
het enige wat ik mij kan bedenken is dat misschien de instellingen in internet explorer niet goed staan?

je zou de volgende keer even kunnen spelen met 1 van deze opties.. ( zie afbeelding )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je opent ze binnen internet? Ik ben bang dat ik je even niet begrijp wat de situatie nu precies is.. als het vanuit het internet komt, zou je dan een voorbeeld link willen geven? als het van je harde schijf komt, dan neem ik aan dat je pdf programma dit op pakt en niet explorer. in dat laatste geval ging ik er er vanuit dat je adobe pdf reader zou hebben. mocht je dit nog relevant vinden, zou ik het graag willen uitzoeken voor je ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
graag gedaan :) hoop toch voor je dat dit probleem niet weer komt, want het lijkt me best wel irritant :)

Andere antwoorden (2)

ctrl + muiswieltje al geprobeerd?
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
slim plan doet soms wonderen :) Ik heb ooit iets dergelijks gezien en toen bleek er toch nog ergens op een andere plek een zoom of tekengroote instelling te staan op een plek waar je het niet echt verwachtte. Dat is alleen lastig uit te leggen als je het niet ziet en moeilijk uit je herinnering terug te halen.
Met de CTRL+0 (nul) toetsencombinatie kan je de zoomfactor naar de standaardwaarde (100%) terugzetten.