Kan ik deze iPod functie uitzetten?

S'avonds lig ik vaak op m'n zij in bed met mijn iPod, alleen die past zich dan automatisch aan naar breed scherm omdat hij gekanteld. Kan ik dit uitzetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Met iphone kan het. 2 x thuis knop drukken, balkje naar rechts schuiven, dan het rondje met pijltje klikken. Geen idee of het ook met de ipod kan. Als het zou kunnen, dan op deze manier denk ik. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Daar heb ik ook last van!
Ik denk niet dat het 'uitgezet' kan worden. :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hem gejailbreakt hebt dan moet het kunnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan niet denk ik! Ik vindt het ook soms irri hoor! Dan lig ik op me zij wat te kijken op gv, en dan kantelt dat ding weer! Grrr xxxsterre
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan
2 keer thuisknop
Balkje naar links > dan het meestlinkse knopje inklikken ,en dan kan je hem niet meer kantelen!!
Had er zelf ook eerst last van , maar toen probeerde ik dit knopje !!
Echt handig