Hoe zwaar weegt een oplaadbaar C-batterij?

Ik moet het namelijk opsturen.. 2 stuks.. hoeveel postzegels moet er op?

Toegevoegd na 6 dagen:
Of anders normale C-batterijen? Zal qua gewicht niet schelen toch?
Niemand die thuis een weegschaal heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het dan niet makkelijker dat als je er 2 moet versturen dat je ze op een weegschaal legt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dat zou inderdaad makkelijk zijn als de vraag hier stellen.
Moet je wel een grammenweegschaal hebben natuurlijk... of een keukenweegschaal....

Het beste antwoord

Een c-type batterij weegt tussen de 70 en 80 gram; beetje afhankelijk van het type. Ik vermoed NiCad, en deze is volgens de tabel 72 gram. Twee maal: 144 gram. Bubbel-envelop; tja.. ook een gram of 10? Je blijft in ieder geval onder de 250 gram, en zal het verzenden dus € 1,84 kosten binnen Nederland.

PS. Hoe zwaar is... / Hoeveel weegt... (maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen volgens de regels, of wel?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je ze gewoon via de tnt laat versturen, wegen zij het en plakken er een postzegel op die je daar terplekken kan betalen. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil graag dat de ontvanger de verzendkosten vantevoren overmaak...