Wat moet ik doen bij hotel tycoon? zie beschrijving

Ik heb een app op mijn ipod: hotel tycoon. je moet dan hotels bouwen en onderhouden. bij de optie voice kun je kijken wat je klanten ervan vinden en er staat telkens: "bed is too cold" en "phone does not work" maar ik weet niet hoe ik dit moet oplossen! heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Miss verwarming, en telefoonkabels? Lijkt me logischst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar dat soort dingen kun je nergens kopen bij dat spel! heel raar.. je koopt een hotel, neemt werknemers aan en je stelt prijzen in. maar dat soort detail dingen kan ik nergens vinden om te kopen..