Hoe kun je nieuw gekochte bandjes aan je horloge vastmaken? Verwisselen bandjes Oozoo horloge, ervaringen?

De bandjes van mijn horloge begeven het bijna.

Ik wil / kan nieuwe kopen via deze site: http://www.xxlwatches.nl/c-958592/horlogebanden-22mm/

Maar hoe kan ik ze vastmaken? Ik snap het principe nog niet en misschien moet ik er wel iets extra's bij bestellen omdat het anders niet kan.

Mijn huidige horlogebandjes zijn nog niet helemaal stuk dus ik kan eigenlijk nog niet kijken hoe ze nu vast zitten.

Heeft iemand ervaring met het verwisselen van bandjes voor een Oozoo horloge

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.4K

Het beste antwoord

Hier een mooi filmpje!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ga er vanuit dat bandjes vervangen vrij hetzelfde is bij elk merk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Pennetjes in drukken & bandje om pennetje & pennetje weer vastzetten. Klaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de winkel zien doen, hij boog de pinnetjes tot deze braken en zette er nieuwe in. Misschien kun je deze pinnmetjes (die door het uiteinde van het bandje gaan) niet hergebruiken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kun je het zien:

http://www.youtube.com/watch?v=DE-v2CNgpLU
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het bandje zit vast met een staafje dat door een veertje in het staafje in te drukken korter wordt zodat het los te maken is. Het staafje in het leren bandje steken en bv
met een mes indrukken zodat het staafje net zo kort is als het bandje breed is. De eindjes in ce bevestigingspunten
duwen. De staafjes horen bij het horloge denk ik.
Soms moeten de leren bandjes om de staafjes gevouwen worden