Expert en mediamarkt. Bij die laatste heb ik deze week de 4e gen. 8gb gekocht voor 199. Bij expert was ie 4 euro goedkoper maar daar moest ik wachten vandaar haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bij bcc is hij volgens mij het goedkoopste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.zwartemarktplaats.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er nog wel eentje voor je haha. Dikke barst in het beeldscherm, maar voor een 10tje is ie van jou :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op marktplaats.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt op de vergelijk site het item intypen waarna je op zoek bent,automatisch komt dan de een hele rij winkels en webshops te voor schijn en de goedkoopste aanbieder staat boven aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou is kijken of vrienden, familie of kennissen naar de V.S. gaan in de vakantie. Daar is ie dertig a veertig euro goedkoper.

De hoogte van de btw verschilt daar per staat. Als zij nog andere spullen meenemen kan het zijn dat er invoerrechten betaalt moeten worden.

Als er niemand gaat dan kan ik je helaas niet echt verder helpen