Mijn hobby is om achter de kassa te zitten maar ik ben pas 10 weten jullie misschien een site waarop ik een goedkope kassa kan vinden met alles er op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, dat is nog eens wat anders. Alhoewel, vroeger speelde ik wel 'winkeltje'. Dan had ik een winkeltje en moesten mijn ouders speelgoed (dat zij overigens zelf gekocht hadden) van mij kopen. Enigszins vergelijkbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat geinig!

Antwoorden (4)

Een goedkope kassa zul je niet vinden, die zijn er pas vanaf enkele honderden euro's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het goedkoopste op dit gebied is een speelgoedkassa, met felle kleurtjes en leuke geluidjes. Ik denk echter dat je die iets te kinderachtig vindt. Zo niet, dan kun je terecht bij je plaatselijke speelgoedwinkel.

Een 'echte' kassa kun je helaas niet betalen van je zakcentjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor vanaf 50 Euro op bijvoorbeeld op Marktplaats.
Er zijn natuurlijk ook meerdere sites voor 2de hands goederen en je kunt natuurlijk ook gewoon bieden op een kassa.
Wie weet heb je geluk en vind je het nog goedkoper.

Zie bijvoorbeeld:
http://link.marktplaats.nl/465834962
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkoop zal heel lastig worden denk ik.
Wat je kan proberen stuur een leuke brief naar een groot supermarktconcern zoals albert heijn c1000 digros enz en doe je verhaal en vraag of ze afgedankte modellen hebben wie weet het is een bijzonder verzoek en vinden ze dat leuk en schenken ze je er 1