Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet mijn R4 kaartje het niet meer?

Ik heb sinds kort een R4 kaart voor de nds maar nu doet hij het niet meer. Ik had alles op de computer een beetje in elkaar gevouwen, waarna hij vastliep bij: "loading..."
Daarna heb ik alles weer teruggezet op de computer. Nu komt hij verder dan "loading..." maar daarna heb ik alleen zwart beeld. Wat moet ik doen? HELP!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
673

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

hoi, dit wijst erop dat je je R4 kaart moet updaten met nieuw firmware. Ik heb zelf Wood erop staan. kijk even bij Bron daar staat de link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kaartjes hebben soms last van een slechte connector aansluiting, poets ze schoon met een stuk gum.
Als dat niet help, wis dan het hele kaartje en zet de firmware er opnieuw op, met b.v. één spelletje. Als hij weer werkt, kan je weer meerdere toevoegen.
Nieuwere firmware is alleen nodig als de nieuwere spelletjes het niet meer doen, dus dat zou je ook gelijk kunnen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding