Bestaat er zoiets als een kaart lezer voor op ie latop die je kan downloaden?

Ik heb pas mijn windows van mn computer verwijdert en een andere er op gezet maar mijn laptop is nog steeds niet erg snel. Hij is ook wat veroudert maar iemand zij dat ik een kqart lezer moest downloaden.

Als dat kan: wat is een goede?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat heeft een kaartlezer met de snelheid van je laptop te maken? Ik zou zeggen niets. Als je een SD kaart ingang op je laptop hebt, moet je daar wellicht een driver voor downloaden, en dan moet je op de website van de fabrikant van je laptop kijken.

Misschien snap ik je vraag totaal niet, maar het lijkt alsof iemand iets heel onlogisch tegen je heeft gezegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kaartlezer heeft niets te maken met de snelheid van je laptop. Ik denk dat die meneer je gewoon iets wilde verkopen. Wat zei de meneer dat je ermee moest doen? Een kaartlezer gebruik je om oa sd kaartjes van bijvoorbeeld je fototoestel mee uit te lezen. De snelheid van je laptop ligt aan de grootte van je harde schijf en de snelheid van je moederbord. Ook zware programma's dragen bij aan de traagheid. Als je op cntrl alt delete drukt kun je je CPU aflezen in het taakbeheer. Hier kun je ook zien welke programma's er op de achtergrond draaien en hoeveel CPU (capaciteit) dit van je laptop vraagt. Eventueel kun je ze hier ook afsluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De man was niet van een winkel maar een vriend van mijn werk ( wij werken daar met computers etc en hij werkt daar best lang). Hij zij dat je dat je iets kon downloaden en dan kan je latop beter/sneller maken. Mijn laptop is niet de beste ik ga ook een nieuwe kopen maar voor nu nog deze. Hij had het ook over iets met mn video kaart of iets. Of heb je msschien zelf nog goede tips?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De grootte van je harde schijf bepaalt niet de snelheid van je laptop. Wat wel helpt is een snellere harde schijf, of een goed gedefragmenteerde. Meer geheugen bijplaatsen helpt ook, omdat de computer dan minder hoeft te swappen. En inderdaad alle onnodige achtergrond programma's killen. Als je weet wat je doet, kun je met start->uitvoeren MSCONFIG een overzicht krijgen.