Kun je kerstboomverlichting ophangen als de boom nog vochtig is?

Heb net een kerstboom (voor binnen) gekocht, maar de naalden zijn nog vochtig door het weer van de afgelopen dagen. Is het dan veilig om de lampjes erin te hangen? Of kan ik beter een dag wachten totdat de naalden droger zijn?

bij voorbaat bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het vochtig is, en niet kletsnat met de druppels er nog in, kan eht wel. Maar zolang de boom nog drupt kan je beter de lampjes er niet in hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mischien idee om boom zo nachtje laten bekomen in huis en dan morgen optuigen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het licht eraan wat je voor en verlichting hebt, kan het tegen water? Dan is dat het veiligst.