Waar moet ik mijn iTunes kaart code invullen? (zie extra uitleg!)

Ik heb ongeveer een week geleden een iTunes kaart van €15 gekocht. Ik zoek al even lang naar waar/hoe ik hem moet invoeren. Ik zie vaak op sites staan dat ik op quick links (of zoiets) moet drukken maar ik zie het nergens staan.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het liefst met screenshots

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar de appstore in je iDevice, ga dan naar uitgelicht en scroll helemaal naar beneden. Daar heb je een vakje staan: "wissel in" daar kan je hem ook invoeren.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp eigelijk niet wat je bedoelt... Ik heb m'n iPod pas 2 weekjes.
Powergen
12 jaar geleden
Ga naar je iPod.. en ga dan naar de app store (de winkel waar je je apps kan downloaden).. helemaal beneden.. staan er 4 menu's, de linkse daarvan heet 'uitgelicht' klik daarop. Ga daar dan helemaal naar beneden.. helemaal beneden staat: wissel in, daar kan je je.. code invoeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp het