Er zit een fout in mijn Android telefoon, waar te verhelpen?

Ik heb een Lg optimus black, nadat ik mijn software heb geupdated doet hij het erg slecht. Er is dus wat mis gegaan. Ik heb wel de doos nog maar geen bon.

Waar zou ik hen opnieuw kunnen laten flashen ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat zouden ze wel bij een KPN Business center kunnen doen, heb ik ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duurde dat lang, en hoe duur was dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het duurde iets van 20-30 minuten. Het was gratis, Ze konden in het systeem zien dat ik garantie op de telefoon had omdat ik het via een abonnement bij KPN heb gekregen. Maar wellicht willen ze het ook voor jou toestel doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, gewoon in de stad zo'n winkeltje bedoel je toch? Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt, ik weet niet in welke stad je woont maar bij mij in de stad is er wel zo een. Succes!
Zelf flashen kan altijd,
let wel dat dit natuurlijk niet zonder risico's is.
Maar het geeft je wel de mogelijk om je toestel van een eigen jasje te voorzien.

Ik heb hier een site met diverse firmwares gevonden.
http://www.lg-phones.org/lg-optimus-black-firmware-download.html

En hier een site met wat meer informatie;
http://www.lg-phones.org/category/lg-optimus-info

Veel informatie kun je ook vinden bij XDA-developers
Ook informatie voor als het misgaat kun je hier vinden.

Als je het niet aandurft kan je eventueel ook altijd terug gaan naar de winkelier.